Na osnovu člana 38 stav 1 tačka 2 Zakona o lokalnoj samoupravi („Službeni list Crne Gore”, br. 2/18 od 10. 1. 2018, 34/19 od 21. 6. 2019, 38/20 od 25. 4. 2020, 50/22 od 9. 5. 2022, 84/22 od 1. 8. 2022, 81/25 od 29. 7. 2025, 98/25 od 3. 9. 2025), člana 2 Zakona o porezu na nepokretnosti („Službeni list Crne Gore”, br. 25/19 od 30. 4. 2019, 49/22 od 6. 5. 2022, 152/22 od 30. 12. 2022) i člana 37 stav 1 tačka 2 i 8 Statuta Opštine Kolašin („Službeni list Crne Gore – Opštinski propisi”, br. 24/19 od 26. 6. 2019), Skupština opštine Kolašin, na sjednici održanoj dana 26. 9. 2025. godine, donosi
Montenegro · Public Finance
Decision on amending the decision on real estate tax
Član 1
Član 11 Odluke o porezu na nepokretnosti („Službeni list Crne Gore – Opštinski propisi”, br. 16/20 od 20. 5. 2020, 7/23 od 8. 2. 2023) mijenja se i glasi:
„Porez na nepokretnosti na stambenom objektu, odnosno stanu koji je prebivalište ili mjesto stalnog boravka poreskog obveznika, umanjuje se za 20% za poreskog obveznika i po 10% za svakog člana njegovog domaćinstva, a najviše do 50% poreske obaveze.
Za nepokretnosti koje se koriste za obavljanje djelatnosti proizvodnje, dorade, pakovanja ili prerade poljoprivrednih proizvoda proizvedenih u Crnoj Gori, a čiji je vlasnik ili korisnik lice upisano u registar poljoprivrednih proizvođača, pravno lice ili preduzetnik, poreska stopa se umanjuje za 70% u odnosu na poresku stopu utvrđenu u skladu sa članom 9 ove odluke.”
Član 2
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u „Službenom listu Crne Gore – Opštinski propisi”.