Na osnovu člana 24a stav 2 Zakona o porezu na dodatu vrijednost ("Službeni list RCG", br. 65/01, 38/02, 72/02, 21/03 i 76/05 i „Službeni list CG“, br. 16/07, 29/13, 9/15, 53/16, 1/17 i 50/17 ), Ministarstvo finansija donijelo je
Montenegro · Public Finance
Rulebook on amendments and supplement to the rulebook on the application of the law on value added tax
Član 1
U Pravilniku o primjeni Zakona o porezu na dodatu vrijednost („Službeni list RCG“, br.65/02,13/03, 59/04, 79/05 i 16/06 i „Službeni list CG“, br. 64/08, 30/13, 32/15 i 53/17) u članu 30 stav 2 riječi : „stav 3“ brišu se.
Član 2
Član 34 briše se.
Član 3
Član 4
U članu 75 poslije stava 2 dodaju se dva nova stava koji glase:
„(3) Poreski obveznik koji isporučuje usluge za koje u skladu sa članom 17 Zakona, mjestom prometa usluga nije određena Crna Gora, vrši prenos poreske obaveze na primaoca usluge i na račun unosi klauzulu „obaveza za PDV se prenosi na primaoca usluge“, sa pozivom na odgovarajuću odredbu Zakona.
(4) Poreski obveznik koji isporučuje usluge poreskom obvezniku iz člana 17 stav 2 Zakona, a koji nema sjedište, odnosno prebivalište u Crnoj Gori, prenos poreske obaveze može da izvrši ako mu je primalac usluge prethodno dostavio odgovarajući dokaz o registraciji u stranoj državi”.
U stavu 3 riječi:”člana 17 stav 2 tačka 2” zamjenjuju se riječima:”člana 17 stav 4 tačka 2”.
Dosadašnji st. 3 i 4 postaju st. 5 i 6.
Član 5
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Crne Gore".