Na osnovu člana 5 stav 2 tačka 2 i stav 3, člana 13 stav 4, člana 24a stav 2, člana 25 st. 2 i 4, člana 28 stav 2, člana 38 stav 8, člana 43 stav 6, člana 50 stav 5, člana 51 stav 4, člana 52 stav 3, člana 53 stav 6 i člana 64 Zakona o porezu na dodatu vrijednost ("Službeni list RCG", br. 65/01, 72/02, 21/03 i 76/05 i "Službeni list CG", br. 16/07, 29/13, 9/15, 53/16, 1/17, 50/17, 80/20 i 59/21), Ministarstvo finansija i socijalnog staranja donijelo je
Montenegro · Public Finance
Rulebook on amendments to the rulebook on the application of the law on value added tax
Član 1
U Pravilniku o primjeni Zakona o porezu na dodatu vrijednost („Službeni list RCG”, br. 65/02, 13/03, 59/04, 79/05 i 16/06 i „Službeni list CG”, br. 64/08, 30/13, 32/15, 53/17, 84/17, 12/21 i 73/21), u poglavlju IX IZDAVANJE RAČUNA u nazivu potpoglavlja 2. riječi: „za gotovinsko plaćanje“ zamjenjuju se riječima: „u prometu proizvoda i usluga“.
Član 2
U članu 73 stav 1 riječi: „koji isporuke proizvoda i usluga naplaćuju u gotovom, obavezni su promet iskazivati preko naplatnih uređaja (u daljem tekstu: poreska registar kasa)“ zamjenjuju se riječima: „promet za isporučene proizvode i usluge iskazuju preko elektronskih naplatnih uređaja (u daljem tekstu: ENU)“.
Stav 2 mijenja se i glasi:
“Na način iz stava 1 ovog člana promet proizvoda, odnosno usluga iskazuju i poreski obveznici koji nijesu obveznici poreza na dodatu vrijednost, treba da promet proizvoda, odnosno usluga iskazuju preko ENU a.”
St. 5, 6 i 7 brišu se.
Član 3
Član 73a briše se.
Član 4
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u “Službenom listu Crne Gore”.