Na osnovu člana 31a stav 5 Zakona o porezu na dobit pravnih lica ("Službeni list RCG", br. 65/01 i 80/04 i "Službeni list CG", br. 40/08, 86/09, 14/12 i 61/13), i člana 32a stav 5 Zakona o porezu na dohodak fizičkih lica ("Službeni list RCG", br. 65/01, 37/04 i 78/06 i "Službeni list CG", br. 86/09, 14/12, 6/13 i 62/13), Ministarstvo finansija donijelo je
Montenegro · Public Finance
Rulebook on the use of tax exemption based on corporate income tax and personal income tax in economically underdeveloped municipalities
Član 1
Pravna odnosno fizička lica, koja obavljaju, odnosno otpočnu sa obavljanjem djelatnosti u privredno nedovoljno razvijenim opštinama, čiji je stepen razvijenosti do 100% prosječne vrijednosti indeksa razvijenosti u Crnoj Gori utvrđen u skladu sa posebnim propisom, za korišćenje poreskog oslobođenja po osnovu poreza na dobit pravnih lica, odnosno poreza na dohodak fizičkih lica podnose zahtjev na Obrascu "ZZPO" - "Zahtjev za poresko oslobođenje", koji je sastavni dio ovog pravilnika.
Član 2
Pravna, odnosno fizička lica iz člana 1 ovog pravilnika, u skladu sa zakonom podnose i izjavu o bilo kojoj drugoj državnoj pomoći primljenoj tokom prethodnih fiskalnih godina, na Obrascu "IDP" -, Izjava o primljenoj državnoj pomoći", koji je sastavni dio ovog pravilnika.
Član 3
Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaju da važe Pravilnik o korišćenju poreske olakšice po osnovu poreza na dobit pravnih lica u nedovoljno razvijenim opštinama ("Službeni list RCG", broj 3/03) i Pravilnik o bližem načinu korišćenja poreske olakšice po osnovu ulaganja u stalna osnovna sredstva koja se koriste za proizvodnju energije iz obnovljivih izvora i energetsku efikasnost ("Službeni list CG", broj 9/09).
Član 4
Ovaj pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Crne Gore".