Na osnovu člana 82 stav 1 tačka 2 Ustava Crne Gore i Amandmana IV stav 1 na Ustav Crne Gore, Skupština Crne Gore 28. saziva, na sjednici Sedmog vanrednog zasijedanja u 2024. godini, dana 6. septembra 2024. godine, donijela je, a na sjednici Jedanaestog vanrednog zasijedanja u 2024. godini, dana 26. septembra 2024. godine, ponovno izglasala
Montenegro · Здравоохранение, социальная защита и социальное страхование
Закон о внесении изменений в закон о взносах на обязательное социальное страхование
Član 1
U Zakonu o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje („Službeni list CG“, br. 13/07, 79/08, 86/09, 78/10, 14/12, 62/13, 8/15, 22/17, 42/19, 59/21, 145/21 i 152/22), u članu 15 stav 1 tačka 1 riječi: „na teret poslodavca 5,5% i na teret osiguranika 15,0%;“ zamjenjuju se riječima: „na teret poslodavca 0% i na teret osiguranika 10,0%;“.
U tački 2 riječi: „osiguranika 20,5%;“ zamjenjuju se riječima: „osiguranika 10,0%;“.
U tački 3 riječi: „naknade 20,5%;“ zamjenjuju se riječima: „naknade 10,0%;“.
U tački 4 riječi: „zajednice 20,5%.“ zamjenjuju se riječima: „zajednice 10,0%.“.
Član 2
U članu 27 riječi: „(član 21 st. 2, 8 i 9).“ zamjenjuju se riječima: „(član 21 st. 2, 7 i 8).“.
Član 3
Ovaj zakon stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u „Službenom listu Crne Gore“, a primjenjivaće se od 1. oktobra 2024. godine.