Na osnovu člana 82 tačka 2 Ustava Crne Gore i Amandmana IV stav 1 na Ustav Crne Gore, Skupština Crne Gore 25. saziva, na sjednici prvog vanrednog zasijedanja u 2015. godini, dana 17. februara 2015. godine, donijela je
Montenegro · Zdravstvena I Socijalna Zaštita I Socijalno Osiguranje
Zakon o izmjeni zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje
Član 1
U Zakonu o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje („Službeni list CG“, br. 13/07, 79/08, 86/09, 78/10, 40/11, 14/12 i 62/13), član 17 mijenja se i glasi:
„(1) Stope doprinosa po kojima se plaća doprinos za zdravstveno osiguranje na propisanu osnovicu iznose:
1) za obveznike iz člana 6 stav 1 tač. 1 do 7 i tač. 9, 10, 11 i čl. 12 i 13 ovog zakona na teret poslodavca 4,3% i na teret osiguranika 8,5%;
2) za obveznike iz člana 6 stav 1 tač. 8, 12 i 13 ovog zakona na teret osiguranika 12,8%;
3) za obveznike iz člana 6 stav 1 tač. 14, 15, 17,18 i 22 ovog zakona 4,3%;
4) za obveznike iz člana 6 stav 1 tačka 16 ovog zakona 1,0%;
5) za obveznike iz člana 6 stav 1 tačka 19 ovog zakona 12,8%;
6) za obveznike iz člana 6 stav 1 tač. 20, 21 i 23 ovog zakona 12,8%.
(2) Za zaposlene koji se nalaze na neplaćenom odsustvu dužem od 30 dana poslodavac plaća doprinos za zdravstveno osiguranje po stopi od 12,8%.“
Član 2
Ovaj zakon stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u “Službenom listu Crne Gore”.